אישה נלקחת למופע קסמים כהפתעה ליום הולדתה ה32, כאשר היא מתנדבת לעלות לבמה סיפורי אהבה לא פתורים מעברה מופיעים משום מקום.
אתה מתעורר כשרץ – ההורים שלך ממש לא מרוצים. אדפטציה מודרנית מתוקה מרירה לסיפור הקלאסי של פרנץ קפקא "הגלגול".
הבמאי של סרט הילדים האהוב מדגסקר מנסה את ידו במציאות מדומה ומספר את סיפורם של שני ארנבונים חמודים ומפגשם עם חייזרים שמנסים להשתלט על הכוכב.
סיפור התאהבות פשוט, מסופר דרך המידע הניורולוגי הגולמי שנאסף ממוחם של המתאהבים במשך ארבע שניות.
שגרת יומו של דייג משובשבת על ידי הופעתו המפתיעה של ענק.
חווית VR המקשרת בין העונה הראשונה והשניה של הסדרה עטורת הפרסים. הכנסו לעולמו האפלולי של האקר מבוקש וא-סוציאלי.
מטר מטאורים השאיר צלקת עמוקה בלב לוס אנג'לס. אימה, פחד וחייזר משתולל שולחים גיבורה צעירה למסע המלטות מטורף.
בעבודה זו מציעים היוצרים, Lab Crew IL, לחקור ולשחק בצילם של העוברים והשבים ברחוב, כאשר בניגוד לצל "הרגיל" מוצעים צללים אלטרנטיביים, אינטראקטיביים.
יצירה אורבנית אינטראקטיבית המשתמשת בעצים כגשר תקשורת בין אנשים ומקומות שונים, כשהשילוש של אדם, טבע וטכנולוגיה נמצא במרכז העבודה.
מיצב וידאו מותאם לחזיתו של היכל העצמאות.
הפיפטה, הכלי המוכר לבחירת צבע מתוכנות הגרפיקה והציור במחשב, עומדת כאלמנט פיסי במרכז עבודה זו, המגשרת את הדיגיטלי והממשי.
אובייקט רובוטי המעוצב בצורה אבסטרקטית, כשמטרתו להראות שמחוות אקספרסיביות של אובייקט אבסטרקטי יכולות לעורר אצלנו רגש.
קיפ הוא רובוט אישי השייך למשפחת האובייקטים האמפתיים. אחת הדרכים של קיפ ליצור אמפתיה היא בעזרת העיצוב השברירי והעדין שמאפיין אותו.
רובוט חברתי המתוכנן להיות עוזר אמפתי ומשרת כממשק מרכזי לניהול בית חכם.
הפרוזתה הרגשית נוצרה מתוך נסיון ליצור איבר חדש שמביע רגשות ע״י תנועה. תוצר של שיתוף פעולה בין המחלקות השונות בבית הספר הגבוה להנדסה ועיצוב ״שנקר״ במסגרת שבוע "מרקחה".
סריג המאפשר שליטה בעוצמת חימום הגוף על ידי שפשוף של השרוולים, המחווה הלא-מילולית האוניברסלית ל"קר לי".
סדרת כדורים סרוגים חכמים המפגישה בין עיצוב לטכנולוגיה ויוצרת דו-שיח בין אדם וחפץ. הכדורים מסייעים להירגעות באמצעות ביופידבק תוך יצירת חוויה חזותית וטקטילית.
לבוש מודולרי בהדפסת תלת-מימד להגנה עצמית של נשים. מטרתו: העלאת הנושא לשיח הציבורי וייצור פתרונות ללא ידע מוקדם למצוקת נשים, העושים שימוש בתנועות טבעיות של הגוף.
הפרוייקט מחבר בין ציור למוזיקה בצורה מהנה ומעניינת. המשתמשים מציירים על לוח מחיק ומכניסים אותו לקופסה. הקופסה "מעבדת את הנתונים" ומפיקה צלילים מוסיקליים לפי הציור.
מחולל סאונד אינטראקטיבי המתרגם אובייקט חזותי לצליל. המיצב מורכב מאלמנט טופוגרפי ייחודי אשר נוצר באנאלוגיה לחוקיות מוסיקלית: המידות והצורניות הטופוגרפית מתורגמות לממד הזמן, למקצב ולתווים במוסיקה.
מערכת חדשנית המאפשרת אינטרקציה מוחשית עם עולם המוסיקה המופשט, ומגשר באמצעות חוויה משחקית הפק, מוזיקה אלקטרונית עם נגינה בכלים אקוסטיים ובאמצעים קלאסיים.
משחק פלטפורמה מבוסס חידות, בו השחקן צריך להציל את היער והאלה השומרת עליו מקללה איומה ע"י שימוש בחמשת האלמנטים.
משחק אקשן למובייל בו השחקן משחק דרקון כביר, ועליו להגן על עצמו מה"גיבורים" אשר זממו כנגדו לגנוב את האוצר שלו!
טוויסט על משחקי ראנר דו-ממד, כאשר במקום שהשחקן ישלוט בדמות, הוא שולט על המסלול של הדמות, ויוצר אותו באמצעות מגע במסך.
השחקן משחק ילד שאמו נחטפה ע"י מכשף מרושע. הילד, מלווה בכלבו הנאמן, יוצא למסע למצוא חפצים וחברים שיעזרו לו להציל את אמו מטירת הקוסם.
השחקנים מגלמים פעיל זכויות בעלי חיים במשימתו לשחרור חיות המוחזקות במעבדת מחקר. משחק המעלה דילמות מוסריות ומציב אותן למול השחקן. נוצר במסגרת התכנית לעיצוב ופיתוח משחקי מחשב בשנקר.
כל מתחרה "רץ" על פלטפורמה משלו, שני המתחרים רצים במקום מהר ככל שהם יכולים מול מסך ענק, עליו מוצגות שתי דמויות, כל מתחרה ודמותו שלו. ככל ש"ירוצו" מהר יותר, כך הדמויות שעל המסך ירוצו מהר יותר. המתחרה הטוב ביותר – מנצח!
סיור VR של דקה וחצי בעיר הלגו, בהתנסות אישית. נוצר במסגרת התכנית עיצוב ופיתוח משחקי מחשב בשנקר.
משחק בתבנית "אקסייפ רום" המדמה טיפול קוגניטיבי-התנהגותי לסובלים מהפרעה טורדנית-כפייתית.
משחק מרובה משתתפים חלוצי בתחומו המיועד להסדרת רגשות. תוצר פיתוח של מחקר משותף בין המרכז הבינתחומי הרצליה לתכנית לעיצוב ופיתוח משחקי מחשב במכללת שנקר.
משחק אובייקט חבוי, המיועד לפלטפורמת המובייל VR. על שרת במוסד פסיכיאטרי מוטלת המשימה למצוא את אפי, חולה העושה כמיטב יכולתו ע"מ לברוח מהמוסד. נוצר במסגרת התכנית לעיצוב ופיתוח משחקי מחשב בשנקר.
An exploration game, that includes visual, storytelling and artistic elements.
ה-OFFBITS הינם סדרת ערכות DIY לבניית צעצועים רובוטיים ב"קוד פתוח", המבוססות על רכיבי מדף, מחברים מיוחדים, וקהילה מקוונת של יוצרים וממציאים בכל הגילאים.
משחק לימודי המשלב כישורים טכניים, קוד וטכנולוגיה בעולם הדיגיטלי לצד פיתוח דמיון ויצירתיות בעולם המוחשי. פרויקט גמר בבצלאל של ספיר שרגאי ודנה קרייסברג.