היום באוטופיה: הקרנה נוספת של 'חולית של חודורובסקי'!

פספסתם את הקרנת "חולית של חודורובקסי" המרהיב במוצאי שבת? אל חשש, יש לנו עוד שתיים כאלה במהלך השבוע. אחת אפילו היום בשעה 8 בערב!

הסרט מעניק מבט מעשיר ומרתק אל מאחורי הקלעים של קלאסיקת מד״ב שמעולם לא יצאה אל הפועל. מי מכם שקרא ואף שמע את שם הספר המפורסם חולית )Dune) יגלה בסרט זה מה עמד מאחורי עשייתו, אילו כוחות אמנותיים פעלו לקידומו וכיצד כל ההכנות האלו ירדו לכאורה לטמיון. לכאורה מכיוון שבסופו של דבר, הקלאסיקות הקולנועיות הגדולות בכל הזמנים, ממלחמת הכוכבים דרך מסע בין כוכבים ועוד, הסתמכו על היבטים רבים מסרטו של חודרובסקי, למרות שכאמור מעולם לא יצא. הסרט מציג את הבמאי חודרובסקי ואת ההחלטות שעשה, והצעדים שנקט לקראת הבאת ׳הלוחמים׳ כפי שקרא לאנשי הצוות שלו – אלו הכישרוניים והטובים ביותר בעולם ביניהם פינק פלויד, ומיק ג׳אגר. החלטות המעידות על פרפקציוניזם בלתי מתפשר עם גאונות, טירוף ופן פסיכדלי.

פרטים נוספים ורכישת כרטיסים כאן.

ומה קורה מחר?

מגוון של סרטים לבחירתכם, ביניהם הקלאסיקות "ברזיל" של טרי גיליאם ו"שיגעון בחלל" של מל ברוקס, בשיתוף עם מועדון הסרט המפורע ובהנחיית אלון גור-אריה, הקרנה מיוחדת של הסרט הישראלי המדובר, "מסווג חריג", ובונים אוכלי-אדם.

ממשיכים את אירועי בזאר הרעיונות, והפעם: פסיכוליה, מוזיקת העתיד, אמונה ודת בעידן הדיגיטלי, ועוד…

רוצים עוד? ניתן עוד. כל הסרטים, האירועים, ההרצאות בלוח הזמנים של הפסטיבל.

נתראה שם!