תחרות הסרטים הקצרים במוויקס

תחרות הסרטים הקצרים במוויקס
זמני האירוע:
שני 11.12, 19:00 - 23:00 | Muvix מתחם התחנה

פסטיבל אוטופיה שמח להזמין אתכם לאירוע חווייתי ראשון מסוגו עם סרטי מד"ב, פנטזיה ואימה ישראליים קצרים חדשים ומובחרים. במשך שלוש שעות יוקרנו הסרטים על 14 המסכים המפוזרים, כשהם מחולקים למקבצים אסתטיים ותמטיים שונים. הקהל מוזמן לשוטט בין החללים, ליהנות מאוכל ושתייה שנמכרים במקום, ולפגוש את העתיד של קולנוע ז'אנר ישראלי.

לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים

3_4 revital2 vlcsnap-2016-05-31-17h56m14s178 The_Egg_02

רויטל היא חייזר (ישראל 2016)
- בימוי: גן דה לנגה, משחק: הגר בן אשר, מיכל גיל מד"ב. גבריאלה מאושרת שמצאה תינוקת בלתי מזוהה כי תמיד היא חלמה שתהיה לה בת. כשלראשונה עומדת בפניהן האפשרות לחיים אחרים, האהבה שלהן תעמוד למבחן הגדול ביותר. (16 דקות)

שמיכת טלאים (ישראל 2016) – בימוי: גדי רימר, משחק: גיא שפע פסו, גלה בורובסקי מד"ב. בעולם עתידני עזוב והרוס, בין חורבות, במקום בו התקיימו פעם חיים, שתי דמויות המחפשות זו את זו מנסות להיאחז בזכרון האהבה שלהן על מנת לשרוד. (7 דקות)

צלול (ישראל 2016) – בימוי: אור בן דוד (סם שפיגל), משחק: מיכאל אלוני, קארין סרויה מד"ב. תום מתעורר על הספה בסלון, לרגע הוא לא יודע היכן הוא- האם זה חלום או מציאות. בכל התעוררות נוספת שלו, נלמד משהו נוסף על אהבה שהייתה בחייו ונגמרה. (14 דקות)

חיים שניים (ישראל 2016) – בימוי: עמנואל שכטר (מכללת ספיר), משחק: דני שטג, דניאל ג'יידלין מד"ב. ברגע שנוירוביולוגיים גילו איך להעתיק זיכרונות אנושיים לדיסק קשיח, החלה האנושות לזנוח את העולם הפיזי לטובת מציאות מדומה בשם חיים שניים. דניל, טכנאי "העלאה" ותיק, חונך עובדת צעירה בשם אריאל, ובמציאות ריקה מבני אדם מהבהב ניצוץ אחרון של אנושיות. (23 דקות)

הביצה (ישראל 2016) – בימוי: נדב דירקטור (אוניברסיטת ת"א), משחק: נלי תגר, רזיה ישראלי פנטזיית אימה. נעה רק רוצה להיות אימא, אך היא ובעלה רועי לא מצליחים להיכנס להריון. מיואשת, נעה אוספת ביצה של עורב מחוץ לחלון ומחליטה לגדל אותה. מה שייצא מהביצה יוביל אותה למסע אפל אל תוך נבכי נשמתה. (19 דקות)

מפעל החלומות (ישראל 2016) – בימוי: מיכל פינסקי גרוס (מעלה), משחק: שירה גבאי, יונתן גרוס פנטזיה. מאייר מוכשר,חולם להוציא לאור את ספר הקומיקס שלו "מפעל החלומות", אך נכשל במשימה. בתו מאיה מחליטה לקחת אותו אל תוך הפנטזיה שלהם, והם יוצאים למסע במפעל החלומות במטרה להגשים את החלום שלו. (19 דקות)

ניגון (ישראל 2017) – בימוי: יוני שלמון, קולות: אמיתי קידר, יובל רפפורט אנימציה/מד"ב. אריכאולוג חלל ורב קהילה מנודה מוצאים את עצמם שותפים במסע חיפוש אחר ירושלים המיתולוגית. (12 דקות)

קום והתהלך (ישראל 2016) – בימוי: רענן ברגר (אוניברסיטת ת"א), משחק: עמית בר-עם, אביגיל הררי מד"ב. לייקי גודל ע"י האדון שלו בתור כלב. אחרי שהוא מצליח לברוח מדירת האדון, הוא מגלב דברים לא צפויים על העולם שבחוץ. (21 דקות)

האנימון (ישראל 2017) – בימוי: אביאל גולן, אלי רבינוביץ', מאור פרידמן, דניאל הו (בצלאל) אנימציה/מד"ב. לילי ופול הם אסטרונאוטים ומדענים שנמצאים בחללית בדרכם ליישב כוכב חדש, ובדרך מייצרים יחד עוברים מהונדסים בתוך רחם מלאכותי ענק. (10 דקות)

בעולם (ישראל 2017) – בימוי: רועי אלון, משחק: עדי גליסקו, הללי היבש מד"ב. בעולם אפוקליפטי, שתי אחיות נלחמות כדי לשרוד, ונקלעות לסירה נטושה באמצע המדבר, המספקת להן מקלט מהכאוס המקיף אותן. (11 דקות)

עוד ניסוי (ישראל 2017) – בימוי: סרגיי ולסוב, משחק: יצחק פקר מד"ב. בעתיד הקרוב דמויות ממוחשבות מחליפים את השחקנים החיים בכל המדיה. שחקן מזדקן מגיע למקום היחיד בו הוא יכול עדיין לשחק: בודקה לבימוי שחקנים מובטלים ליד בית קולנוע ישן. (15 דקות)

מה בא אחרי הלילה (ישראל 2017) – בימוי: נטע שניצר (אוניברסיטת ת"א), משחק: קרן ברגר, יעקב זדה דניאל כל מה שיש לאור בחייה הוא תפירה. לילה אחד היא פוגשת איש עורב ומחליטה לעקוב אחריו בתקווה שתמצא תשובה לבדידותה. הוא מציע לה עסקה מפוקפקת שתחשוף את האמת המרה שחבויה בה. (18 דקות)

לאבלי קריצ'ר (ישראל 2016) – בימוי: אורי בירגר ושירה שניידר (אוניברסיטת ת"א), משחק: מיטל נר, עמרי רווה אימה. שקיעה נופלת על יפו. נערת הולכת בין הסמטאות. בחיקה סוד אפל, היא בדרכה לפגוש את בן זוגה. זהו יום הולדת ה-100. (12 דקות)

אייבי (ישראל/אוסטרליה 2017) – בימוי: איתי גוברמן, משחק: דן שקד, גיטה אמלי אימה/מד"ב. ריק מתקשה לצאת מדירתו מאז שבת-זוגתו עזבה באופן מסתורי. האנשים בחייו מנסים לעזור לו להמשיך בחייו, אך לא הכל הוא כפי שנראה במבט ראשון. (14 דקות)

האורך הכולל של התוכנית – 214 דקות + הפסקה