Me, Myself & I // Miz.NK

פרויקט Me, Myself & I הינו לבוש מודולרי, בהדפסת תלת-מימד להגנה עצמית והישרדות לנשים. מטרותיו של הפרויקט היא העלאה לשיח הציבורי של הנושא וייצור פתרונות ללא ידע מוקדם או אימונים למצוקת נשים, העושים שימוש בתנועות טבעיות של הגוף. הפרויקט כולו עוצב בתכנת סולידוורקס והודפס בהדפסת תלת מימד, כיריעות טקסטיל שלמות ומודולריות.

כיום Miz.NK מפתחים ומשווקים תכשיטי אופנה בהדפסת תלת מימד ושלב הפיתוח הבא בתור הינו להפוך את התכשיטים לחכמים, כך שיוכלו להעביר נתונים בזמן אמת של נשים במצוקה לאנשים בסביבתם הקרובה הפיזית דרך אפליקציה ויצירתה של קהילה תומכת.

היוצרים:

ניצן קיש היא בוגרת המחלקה לצורפות ואופנה באקדמיה "בצלאל", למדה צילום בבית הספר קמרה אובסקורה בתל אביב וכן עיצוב תכשיטים ב Alchimia, בית ספר לצורפות, בפירנצה, איטליה. כיום קיש מנהלת פיתוח תוכן וחדשנות בעמותת יוניסטרים, עמותה המלמדת בני נוער על יזמות, עסקים ומנהיגות. במקביל ייסדה קיש בשנת 2015 את חברת Miz.NK, חברה לעיצוב תכשיטים בעבודת יד ובהדפסת תלת מימד. החברה מפתחת תכשיטים חכמים שיוכלו להעביר נתונים בזמן אמת. קיש התקבלה השנה לתכנית היזמות של חברת סולידוורקס.

Me, Myself & I // Miz.NK